Dobre wiadomości dla Chevroleta – pojazdy tej marki coraz chętniej wybierane są przez klientów biznesowych.
Od stycznia do września 2013 roku zarejestrowano aż o 23 proc. więcej aut tej marki niż przed rokiem. Przedsiębiorstwa najchętniej sięgają po najpopularniejszy na świecie model Cruz – wśród klientów instytucjonalnych wzrost ten wyniósł aż 95 proc! W pierwszych dziewięciu miesiącach 2013 roku w Polsce zarejestrowano 8.413 nowych pojazdów marki Chevrolet, czyli o 0,9 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Udział Chevroleta na polskim rynku wynosi 3,95 proc. W kraju najchętniej kupowany jest model Cruz (2.732 sztuk), Spark (1.876 sztuk) oraz Aveo (1.750).
Chevrolet swoją ofertę kieruje do różnych klientów biznesowych, w jego targecie są zarówno duże, jak i małe przedsiębiorstwa. Dla tych ostatnich producent przygotował wiele atrakcyjnych propozycji np. „Chevrolet dla Flot”, „Chevrolet dla Biznesu”, czy najnowsza oferta „Leasing 100 proc.”