Hyundai zajął 43 miejsce w rankingu „100 Najlepszych Globalnych Marek”. Jest to najwyższe miejsce w historii koreańskiego koncernu.
„100 Najlepszych Globalnych Marek” to prestiżowy ranking, opracowany przez Interband. W rankingu koreański gigant zajął 43 miejsce. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Hyundai jest najszybciej rozwijającą się marką motoryzacyjną – wartość koncernu w ciągu roku wzrosła o 20,5 proc. i obecnie jest warta 9 mld dolarów. Debiut marki w rankingu miał miejsce w 2004 roku, kiedy to Hyundai zajął 84. miejsce. W przeciągu 9 lat wartość marki wzrosła aż o 160 proc.
Znacząco wartość Hyundaia zaczęła rosnąć w przeciągu ostatnich pięciu lat – w tym okresie odnotowano wzrost wartości aż o 96 proc. Najdynamiczniej wartość marki poszła w górę, gdy w 2011 roku wprowadzony został nowy wzorzec zarządzania tzw. „Modern Premium”. Interband w swoim uzasadnieniu zwrócił uwagę na silną pozycję koncernu oraz na sukcesywne umacnianie wizerunku. Według Interband Hyundai tworzy auta, które wyróżniają się osiągami, stylem i designem. Ponadto Koreańczycy budują bazę lojalnych fanów marki, współpracują z FIFA, WRC i UEFA, a także konsekwentnie udoskonalają swoje produkty.