Według najnowszego sondażu TNS Emnid wynika, że nasi zachodni sąsiedzi najbardziej ufają Audi, jeśli chodzi o branżę motoryzacyjną.
Aż 85 proc. osób, biorących udział w sondażu ma pozytywne nastawienie do marki Audi. Ankieta powstała na zlecenie stowarzyszenia czołowych niemieckich agencji marketingowych GPRA. Sondaż przez firmę TNS Emnid wykonywany jest dwa razy do roku i jego głównym zadaniem jest określenie poziomu zaufania konsumentów do firm, działających w jednej z ośmiu wiodących gałęziach gospodarki Niemiec. Warto zaznaczyć, że pierwsza ankieta tego typu odbyła się w 2009 roku. Sondaż obejmuje pięć różnych kategorii, ankietowani mogli oceniać produkty i marki w takich punktach jak np.: jakość, czy podejście do klienta. Niezmiennie od długich lat branża motoryzacyjna to gałąź gospodarki, która cieszy się największym zaufaniem.